همه با هم پيش به سوي مهد كودك آفتابگردان

مهد كودك و پيش دبستاني آفتابگردان

بــــــــــــــــــــــــازي شـــــــــــــــــــادي هـــــــــــــــــــورا

همه با هم پيش به سوي مهد كودك آفتابگردان

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام من خاله نجمه هستـــــــــــــــــم و شما كوچولو ها را خيــــــــــــــــــــــــــــلي دوست دارم اين وبلاگ را مورخ 10/3/1392 با اجازه مديريت خوب و مدبر مهد سركارخانمها فصاحت و امراللهي افتتاح ميكنم اميد كه قدمي در جهت رشد و تعالي شما اميدهاي فرداي ايران عزيز باشد.منتظر نظرهاي خوبتون هستم در ضمن ميتونين با عضويت در وبلاك و ارسال مطلب به نام خود تان با ما همكاري كنيد.

                                                                    موفق سربلند و پيروز باشيد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ازطرف خانواده مهدیس السادات
ساعت22:25---26 مهر 1392
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت خاله مهربان خاله نجمه.خییییییییییلی ممنونم از زحمات بی دریغ شما امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق وپیروز باشید. دلم به هرجا رود باشد به یاد دوست

هرکار کنم نشود معنای تشکر ز دوست.
پاسخ: سلام به شما " ممنون از لطفتون انجام وظیفه است.


سارا (مامان ابوالفضل
ساعت8:37---31 مرداد 1392
سلام

خاله نجمه عزیز نمیشه بیزحمت با مدیریت صحبت کنین برای یه دونه پسر ما یه کاری بکننوزنگ زدم گفتن ظرفیت تکمیله

خواهشا اگه میشه یه کاری بکنین

شرمنده اینقدر زود و چایی نخورده پسر خاله شدم خدا میدونه من چقدر درباره مهدکودک سوال کردم تا از طریق ینترنت اینجا را پیدا کردم

توی عکسا فضاش به دلم نشست و بهترین چیز اینکه به منزل ما نزدیکه

اگه میشه لطف کنین شما بگین میشه کاری کرد
پاسخ:مامان عزیز و دلسوز سلام پیامتان را بعد از اتمام کار در روز پنجشنبه دیدم . اجازه بدهید شنبه با مدیریت صحبت میکنم اما قطعا تابع تصمیم مدیریت خواهیم بود. امیدوارم موافقت کنند. شاد باشید:))


سارا (مامان ابوالفضل)
ساعت22:39---29 مرداد 1392
سلام.


ممنون که آدرس را گذاشتین خیلی خوشحالم که به خونه ما نزدیکه.میشه شماره هم بی زحمت برام بزارین تا زنگ بزنم و صحبت کنم چون سرکار میرم فعلا تلفنی سولام را بپرسم.با وجود خاله ای مثل شما معلومه که یه مهدکودک خوبه.پسر من 2سال و 1 ماهشه
پاسخ: باسلام از خوشحالیتون خرسندیم. شماره مهد 8261668 است. شما لطف دارید در واقع دلیل اصلی موفقیت آفتابگردان مدیریت بی نظیر آن است.:))


سارا (مامان ابوالفضل)
ساعت21:22---28 مرداد 1392
سلام.میشه آدرس مهدکودکتون را داشته باشم
پاسخ:سلام سارا (مامان ابوالفضل)عزیز از حسن سلیقتون متشکریم. آدرس مهد کودک و پیش دبستانی آفتابگردان:بلوار مدرس،کوچه رستوران نگین،اواسط کوچه،مهد کودک و پیش دبستانی آفتابگردان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 خرداد 1388برچسب:خوش آمد -مهد كودك و پيش دبستاني آفتابگردان-مهد كودك آفتابگردان يزد,

] [ 11:16 ] [ خاله:)) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه